O mnie

Moje zdjęcie
Poland
jestem osobą zawsze pozytywnie nastawioną do życia.

piątek, 12 października 2012

Koszyczek z mydła

Pięknie pachnący koszyczek



Gdy tylko znalazłam na jednej ze stron internetowych taki prześliczny koszyczek musiałam go od razu wykonać. Nadaje się super na prezent oraz na szafkę nocną pięknie pachnie. Wykonanie jest bardzo proste
potrzebne są:
- mydełko
- szpilki
- 6 metrów wstążeczki satynowej
- koraliki do szpileczek
- ozdoby którymi chcemy ozdobić koszyczek

Bardzo przyjemna praca i ślicznie pachnąca POLECAM

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział w mojej zabawie, życzę powodzenia.
    Koszyczek super i rzeczywiście ładnie pachnący :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję jest to mój pierwszy komentarz dlatego tak ważny cieszę się bo dopiero dziś wprowadzam dane i modeluję stronkę
      dziękuję ślicznie i pozdrawiam

      Usuń
  2. ŚLICZNE.SERDECZNIE POZDRAWIAM NINKA

    OdpowiedzUsuń
  3. super koszyczki, robiłam takie w szkole :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ktedys też robiłam taki koszyczek ,fajnie sie robi :)

    OdpowiedzUsuń